Dworzec Centralny ma nowe logo
Minimalistyczna identyfikacja wizualna Dworca Centralnego w Warszawie
Na konkurs na identyfikację wizualną Dworca Centralnego nadesłano ponad 250 zgłoszeń z całej Polski. Zwyciężyły dwie młode projektantki - Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, studentki V roku na Wydziale Grafiki ASP w Warszawie. Jury spodobał się nowoczesny, minimalistyczny design zaproponowany przez projektantki. Logo jest bardzo proste - nawiązuje do punktów na mapie i rozkładów jazdy pociągów. Pasuje też do charakteru Dworca Centralnego, czyli prawdziwej architektonicznej perełki. Łączy stylistykę retro z współczesnym designem. Nowa identyfikacja wizualna pojawi się w przestrzeni Dworca Centralnego już w grudniu, przy okazji 38.urodzin obiektu. Zostanie też stworzona specjalna linia produktów marketingowych. Projekt już budzi wiele kontrowersji. Co o nim sądzicie? Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii!
- Więcej o:
7 najpopularniejszych logotypów XXI wieku - idee, projektanci, ciekawostki
Bank dla milionerów
Fajne Chłopaki w czołówce najlepszych światowych designerów
Salone del Mobile 2024: Paged Meble w aranżacjach Mai Ganszyniec
IKONY TRŁ: 50 polskich twórców ze specjalną nagrodą na 10-lecie Targów Rzeczy Ładnych
Polski design na prezent - inspiracje
Modern classic: uchwyty do drzwi i mebli marki PAP DECO
Targowisko Sztuki 4-5.11.2023 r.: sylwetki artystów